ALMANACH | edycja I

zrealizujesz to z: 71 Bywają sytuacje, gdy nawet najlepsza informacja prasowa nie wystarczy. Jeśli organizujemy wydarzenie, wprowadzamy nowy produkt lub usługę na rynek – wtedy warto spotkać się z dzien- nikarzami osobiście, odpowiedzieć na ich pytania, umożliwić im nagranie wypowiedzi. Takie możliwości daje konferencja prasowa. Jej organizacja, wbrew pozorom, nie jest taka prosta. Trzeba zadbać i o kwestie techniczne, i o merytoryczne. Konferencja nie może być nudna ani długa i musi wyczerpywać temat. CentrumPrasowe Grupy MTP ma duże doświadczenie w organizowaniu tego typu wydarzeń. Są to i konferencje przed targami, dla dziennikarzy lokalnych, i duże konferencje z udziałem polityków czy znanych osób. Każda jest perfekcyjnie przygotowana od A do Z. Centrum Prasowe zadba o odpowiednie miejsce, nagłośnienie, ekran do wyświetlenia prezentacji. Zaprosi dziennikarzy i przygotuje dla nich informacje prasowe, które będą dystrybuowane podczas konferencji. Zamówi catering dla uczestników wydarzenia. Zapewni też streaming konferencji, jeśli ma być ona transmitowana online. ORGANIZACJA KONFERENCJI PRASOWYCH Agencja Interaktywna r360 tel.: + 48 693 028 859, e-mail: r360@grupamtp.pl Profesjonalne spotkania z dziennikarzami GASTRONOMIA I CATERING ORGANIZACJA TARGÓW I KONFERENCJI SPRZEDAŻ BILETÓW I ORGANIZACJA WSTĘPU PROMOCJA I REKLAMA PORTFOLIO ARANŻACJA PRZESTRZENI SKOROWIDZ MAREK REALIZACJE ONLINE

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz