ALMANACH | edycja I

58 Targi, spotkanie handlowe, wszelkiego rodzaju prelekcje czy sympozja – czym byłyby bez możliwości zaprezentowania swoich materiałów reklamowych! Digital to mocny trend, ale papierowe broszury są wciąż popularnym nośnikiem reklamowym, bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny marketing. Różnicują je: wielkość, kształt oraz projekt graficzny, dzięki czemu świetnie realizują cele reklamowe firmy, pokazują jej możliwości oraz sposóbmyślenia o sobie i biznesie. Jak najlepiej zaprezentować ofertę firmy? Możliwości jest bardzo wiele, a jednymi ze sprawdzonych i skutecznych narzędzi marketingowych są ulotka i folder. ULOTKI, FOLDERY, PLAKATY, DRUK Nasi graficy zaprojektują każdego rodzaju wydaw- nictwo, od plakatu po skomplikowane wielostroni- cowe wydawnictwa i katalogi. Projektując, bierzemy pod uwagę specyfikę każdej firmy i proponujemy autorskie rozwiązania graficzne. Wiemy, jak liczy się indywidualność w biznesie. Dbamy o każdy szczegół, dlatego zawsze bierzemy pod uwagę, na jakim mate- riale będzie drukowany Twój materiał reklamowy. Gramatura papieru, tłoczenie czy lakierowanie mają ogromne znaczenie! Dlatego też chętnie realizujemy zlecenie od „a” do „zet” – od zaprojektowania po wy- druk, abymóc kontrolować jakość na każdymetapie.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz